Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Title
Now showing items 1226-1245 of 1525
-
Πολιτισμός και ψηφιακά μέσα, δημιουργία οπτικοακουστικής παραγωγής για την ανάδειξη του πολιτισμού και της ιστορίας ενός τόπου. Τα αρχοντικά της Σιάτιστας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας, είναι η ανάδειξη του τρόπου ή καλύτερα των τρόπων , μέσω των οποίων τα σύγχρονα ψηφιακά πολυμέσα λειτουργούν ως εργαλεία για την προβολή, γνωριμία και προώθηση ενός τουριστικού ... -
Πολυγλωσσία και Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών: Διερεύνηση των απόψεων και των προτιμήσεων ενηλίκων εκπαιδευομένων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-01)Η συνεχής και αυξανόμενη κινητικότητα στις σύγχρονες κοινωνίες δημιούργησε περιβάλλοντα πολυπολιτισμικά και πολυγλωσσικά. Η εκμάθηση Ξένων Γλωσσών αποτελεί προτεραιότητα αλλά και αναγκαιότητα με πολλαπλά οφέλη. Οι ... -
Πολυμέσα και εκπαίδευση. Δημιουργία εκπαιδευτικής ιστοσελίδας για την υποστήριξη του προγράμματος σπουδών στην τουριστική εκπαίδευση.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Η εκπαιδευτική διαδικασία, στη σύγχρονη κοινωνία, προϋποθέτει την εφαρμογή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας με βιωματική και διερευνητική μάθηση και ομαδοσυνεργατική διδασκαλία αξιοποιώντας τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας ... -
Πολυμέσα και εκπαίδευση. Δημιουργία οπτικοακουστικού Περιεχομένου για την παρουσίαση των βασικών αρχών της Πολυμεσικής μάθησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Στις μέρες μας η εξέλιξη των ψηφιακών τεχνολογιών, των υπολογιστών και του διαδικτύου έχει επηρεάσει όλους τους τομείς ανάπτυξης. Ταυτόχρονα η χρήση της τεχνολογίας πληροφορικής και επικοινωνιών έγινε σημαντικό μέρος του ... -
Πολυμέσα και Εκπαίδευση: Δημιουργία οπτικοακουστικού περιεχομένου για την κλιματική αλλαγή με τη χρήση animation και διανυσματικών γραφικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-06)Είναι γεγονός πως η τεχνολογία έχει εισέλθει δυναμικά στην ζωή μας και μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα πως ήδη στο παρόν αλλά και στο μέλλον, πολλές πτυχές της καθημερινότητάς μας θα περιστρέφονται γύρω από αυτή. Ένα ... -
Πολυμεσικές Εφαρμογές Αφήγησης: Τα Podcasts ως Εκπαιδευτικό Εργαλείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-05)Περίληψη. Στην παρακάτω εργασία θα γίνει μια απόπειρα εξέτασης των podcast ως ένα εν δύναμη εκπαιδευτικό εργαλείο μέσα στην τάξη. Γίνεται παράθεση ιστορικών δεδομένων για προηγούμενες απόπειρες να εισαχθεί η τεχνολογία ... -
Πολυμεσικές και ψηφιακές δραστηριότητες δημιουργικής γραφής για παιδιά με κώφωση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα της Αγωγής και Εκπαίδευσης των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και πιο συγκεκριμένα της βαρηκοΐας-κώφωσης, καθώς επίσης και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν ... -
Πολυσημικό /Ανακλαστικό σχήμα λόγου και χιούμορ στο σενάριο της ελληνικής κωμικής σειράς «Δύο Ξένοι»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μελέτη της παρουσίας του ανακλαστικού/πολυσημικού σχήματος λόγου στην τηλεοπτική σειρά «Δύο Ξένοι» και της σχέσης του με τη δημιουργία χιούμορ στην εν λόγω σειρά. Στόχος της είναι να ... -
Πολυτροπικότητα και Παραποιημένες Ειδήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-05)Η ψηφιακή επανάσταση, κυρίως από τη δεκαετία του 1990 και μετά, με τις οικονομικές αλλαγές, τη διάδοση της τεχνολογίας καθώς και τη δημιουργία νέων πολιτισμικών κοινωνιών, έφερε στο προσκήνιο δύο νέα δεδομένα που άλλαξαν ... -
Πρακτικές για την προσέγγιση του Φαινομένου του Λωτού στο Δημοτικό Σχολείο: Ανάλυση του περιβάλλοντος μάθησης - διδασκαλίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-01)Κατά τη διάρκεια μιας διδασκαλίας, σημαντικό ρόλο παίζουν τόσο οι πρακτικές, όσο και το περιβάλλον μάθησης-διδασκαλίας, μέσω των οποίων ο/η εκπαιδευτικός επιλέγει να εισάγει και να διδάξει ένα νέο γνωστικό αντικείμενο. ... -
Πρακτικές γραμματισμού και ψυχαγωγίας μαθητών της Α΄ τάξης Λυκείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο τα αποτελέσματα μιας ποσοτικής έρευνας με χρήση ερωτηματολογίου σχετικά με τις πρακτικές γραμματισμού και ψυχαγωγίας μαθητών/τριών της Α΄ τάξης λυκείου. Συγκεκριμένα, ... -
Πρακτικές διαχείρισης ανθρωπίνου δυναμικού. Η χρήση των δεικτών αποτελεσματικότητας & προγράμματος εσωτερικής διαχείρισης προσωπικού. Μελέτη Περίπτωσης Δημοτική Αστυνομία Θεσσαλονίκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-05)Περίληψη Η παρούσα ερευνητική εργασία, είναι μια προσπάθεια επισήμανσης της σημασίας του κλάδου της διαχείρισης του ανθρώπινου προσωπικού. Η μελέτη περίπτωσης που παρουσιάζεται, αναφέρεται στην διαχείριση του προσωπικού ... -
Πρακτικές κριτικού γραμματισμού στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-03)Το Πρόγραμμα Σπουδών Γλωσσικής Διδασκαλίας του 2011-2014 για το νηπιαγωγείο, σύμφωνα με τους συντάκτες του στηρίζεται στις αρχές του κριτικού γραμματισμού. Στόχος του αφενός η καλλιέργεια δεξιοτήτων ώστε το άτομο να καταστεί ... -
Πρόγραμμα ενίσχυσης κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδί με ελαφρά νοητική αναπηρία και ΔΕΠ-Υ:
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-01)Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να διερευνήσει τη βελτίωση των κοινωνικών δεξιοτήτων μέσα από ένα πρόγραμμα παρέμβασης, σε παιδί με ελαφρά νοητική υστέρηση και διαταραχή ελλειμματικής προσοχής – υπερκινητικότητα. Αφού ... -
Πρόγραμμα ενίσχυσης στρατηγικών στην Ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα σε ενήλικες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-09) -
Πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικού εκφοβισμού: Μια πρόκληση για την Κοινωνική Εργασία στην ειδική αγωγή και σ' ένα σχολείο για όλους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)Η σχολική βία και ο εκφοβισμός στο σχολικό περιβάλλον αποτελεί ένα ανησυχητικό φαινόμενο με πολλαπλές αρνητικές επιπτώσεις, το οποίο συνδέεται άμεσα με την κοινωνική ανισότητα, τον κοινωνικό αποκλεισμό, τη ματαίωση και τη ... -
Πρόσφυγες μαθητές στο σχολείο: ρόλος και σημασία των διαπολιτισμικών διαμεσολαβητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η παρούσα πτυχιακή εργασία, ερευνά τις απόψεις ενός δείγματος οχτώ Νηπιαγωγών σχετικά με το ρόλο που διαδραματίζει η Διαπολιτισμική Διαμεσολάβηση καθώς και της σημασία της. Αρχικά στο εισαγωγικό μέρος, τονίζεται η ετερογένεια ... -
Προαγωγή και Αγωγή Υγείας στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ): απόψεις των Επισκεπτών/τριών Υγείας για το ρόλο τους ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) σε Σχολικές Μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)Η παρούσα μελέτη φιλοδοξεί να πραγματευτεί το θέμα της Προαγωγής και Αγωγής Υγείας στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, καθώς και το ρόλο που διαδραματίζουν οι Επισκέπτες/Επισκέπτριες Υγείας στον τομέα αυτό σε Σχολικές Μονάδες ... -
Προβλήματα συμπεριφοράς και εθνοπολιτισμική ετερότητα των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-01)Στη σύγχρονη, πολυπολιτισμική μας κοινωνία η συνύπαρξη ομοεθνών μαθητών και μαθητών με εθνοπολιτισμική ετερότητα στο σχολικό χώρο μελετάται ως προς το ρόλο που αυτή διαδραματίζει στην εμφάνιση συμπεριφορών σχολικού εκφοβισμού. ... -
Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη και διαμεσολάβηση: απόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η σχολική μονάδα, ως εκπαιδευτικός οργανισμός είναι μια αυτορυθμιζόμενη κοινότητα διαφορετικών ομάδων, συμφερόντων και αξιών, όπου το περιβάλλον είναι περίπλοκο και έτσι οι συγκρούσεις είναι αναπόφευκτες. Το σχολείο ...