Browsing Μεταπτυχιακές Εργασίες ΠΜΣ «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης - Εκπαιδευτική Ηγεσία» by Issue Date
Now showing items 41-60 of 187
-
Η κατασκευή της ταυτότητας των διευθυντών της δημοτικής εκπαίδευσης: Μια κοινωνικοψυχολογική ανάλυση του λόγου τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-10)Οι εξελίξεις στο χώρο της εκπαίδευσης είναι ραγδαίες και οι μελέτες στρέφονται όλο και περισσότερο στην εκπαιδευτική ηγεσία και τη σύνδεση της με τη σχολική αποτελεσματικότητα. Και ενώ οι περισσότεροι μελετητές ερευνούν ... -
Η συμβολή της παρακίνησης του διευθυντή στην επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού: απόψεις εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης Νομού Πέλλας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-10)Οι οικονομικές, τεχνολογικές και κοινωνικές αλλαγές που λαμβάνουν χώρα συνεχώς ανά την υφήλιο, απαιτούν απαντήσεις και εξειδίκευση των ανθρώπινων πόρων, καθιστώντας, κατ’ επέκταση, επιτακτική ανάγκη την υψηλής ποιότητας ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την τεχνολογική ηγεσία στο σχολείο: Αξιολόγηση και προσδοκίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την τεχνολογική ηγεσία στο σχολείο: Αξιολόγηση και προσδοκίες» απέβλεπε στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ... -
Αυτονομία σχολικής μονάδας: απόψεις διευθυντών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-10)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις διευθυντών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την αυτονομία, ώστε η σχολική μονάδα να αποτελεί αυτόνομο εκπαιδευτικό οργανισμό που να μπορεί να παράγει ... -
Διερεύνηση της επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-11)Τις τελευταίες δεκαετίες η επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών μελετάται συστηματικά στο διεθνή χώρο, καθώς οι ίδιοι αποτελούν καθοριστικό παράγοντα ενός επιτυχημένου εκπαιδευτικού συστήματος. Για το λόγο αυτό ... -
Απόψεις διευθυντών και προσωπικού για το θεσμό, τη λειτουργία και το ρόλο του Ειδικού Σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στο να διερευνήσει τις απόψεις του προσωπικού αλλά και των διευθυντών ειδικών σχολικών μονάδων σχετικά με ζητήματα που αφορούν στη λειτουργία, το ρόλο και το θεσμό των ειδικών σχολείων. Προκειμένου ... -
Μορφές και διαστάσεις της δέσμευσης των εκπαιδευτικών και συσχετίσεις με το στυλ σχολικής ηγεσίας. Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ν. Θεσσαλονίκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Η αποτελεσματικότητα των σχολικών οργανισμών, βασική απαίτηση της σύγχρονης εποχής, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις στάσεις και τις συμπεριφορές των εκπαιδευτικών, οι οποίοι αποτελούν τον βασικό πυλώνα της εκπαιδευτικής ... -
Διερεύνηση των απόψεων διευθυντών και εκπαιδευτικών για το θεσμό και τη λειτουργία της Παράλληλης Στήριξης στο εκπαιδευτικό πλαίσιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης αλλά και των διευθυντών σχολικών μονάδων σχετικά με ζητήματα που αφορούν στον τρόπο αντίληψης του θεσμού παράλληλης στήριξης, ... -
Συγκριτική μελέτη των Δεικτών Ποιότητας εκπαιδευτικού έργου και του Ευρωπαϊκού Προτύπου Αριστείας EFQM και επιπτώσεις στο έργο και στο πρότυπο του διευθυντή (Πρόταση Διευρυμένου Πλαισίου Δεικτών Αυτο-αξιολόγησης{Π-Α-Ε})
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Περιληπτικά, τα κεφάλαια και οι ενότητες της παρούσα εργασίας διαρθρώνονται ως εξής: Στο πρώτο κεφάλαιο: Στην 1η Ενότητα ορίζεται η έννοια της ποιότητας στην εκπαίδευση και το πλαίσιο διαχείρισης και διασφάλισης της. Στις ... -
Η διαπολιτισμική επάρκεια του εκπαιδευτή ενηλίκων μεταναστών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Η ικανότητα της διαπολιτισμικής επάρκειας αναδεικνύεται ως ένα σημαντικό χαρακτηριστικό των εκπαιδευτών ενηλίκων, ειδικότερα όταν έχουμε να κάνουμε με μετανάστες εκπαιδευόμενους. Η σχετική με το θέμα βιβλιογραφία αποδεικνύει ... -
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων και Ιδιωτικότητα. Η προστασία δεδομένων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση βάσει του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων 2016/679, γνωστού ως GDPR 2016/679
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Η έννοια της ιδιωτικότητας σε αρκετές χώρες παγκοσμίως έχει εξομοιωθεί με την έννοια των προσωπικών δεδομένων, καθώς οι πληροφορίες που προκύπτουν από το άτομο και αφορούν στο άτομο είναι προσωπικά, ιδιωτικά δεδομένα. Τι ... -
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών στα δημοτικά σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Καστοριάς για το σύστημα επιλογής διευθυντών σχολικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Οι εξελίξεις και οι αλλαγές που συμβαίνουν σε παγκόσμια κλίμακα στον πολιτικό, στον κοινωνικό τομέα, καθώς και στον οικονομικό τομέα είναι ραγδαίες. Επηρεάζουν το εκπαιδευτικό σύστημα κάθε χώρας και θέτουν επιτακτικά την ... -
Αυτοαξιολόγηση και ανάπτυξη κουλτούρας εμπιστοσύνης στο σχολείο: σχέση προϋποθέσεις και περιορισμοί στο ελληνικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019)Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάδειξη των απόψεων των εκπαιδευτικών και των διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με την αυτοαξιολόγηση στα πλαίσια της σχολικής μονάδας. Για την ανάδειξη των ... -
Διερεύνηση της συνεργασίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η σχέση σχολείου-οικογένειας αποτελεί μια διαδικασία με αναπτυξιακό χαρακτήρα στην οποία αντανακλόνται οι εκάστοτε κοινωνικές, πολιτικές, οικονομικές συνθήκες. Οι αντιλήψεις που καθορίζουν τους ρόλους και τις αλληλεπιδράσεις ... -
Η επίδραση της μετασχηματιστικής ηγεσίας στο σχολικό κλίμα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει την επίδραση της μετασχηματιστικής ηγεσίας στην διαμόρφωση του σχολικού κλίματος. Η εργασία ασχολείται με το σχολικό κλίμα καθώς αυτό αποτελεί την προσωπικότητα του σχολείου ... -
Η συμβολή της Ψυχολογικής Ροής & της Ψυχικής Ανθεκτικότητας στη νοηματοδότηση του έργου του εκπαιδευτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η ψυχολογική ροή είναι το είδος της εμπειρίας που ενεργοποιεί την απόλυτη συμμετοχή και αυτενέργεια του ατόμου στο παρόν της δράσης του που διαρθρώνεται γύρω από έναν προσωπικό στόχο, την αίσθηση ακινητοποίησης του χρόνου, ... -
Ζητήματα οργάνωσης και λειτουργίας των Ειδικών Διαγνωστικών Επιτροπών Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ)-Διερεύνηση απόψεων διευθυντών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-02)Η παρούσα έρευνα εξετάζει τις ΕΔΕΑΥ οι οποίες αποτελούν Επιτροπές για τη Διαγνωστική Εκπαιδευτική Αξιολόγηση και Υποστήριξη των μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ) και Μαθησιακές Δυσκολίες (ΜΔ) μέσα στο Γενικό ... -
Η αφηγηματική συμβουλευτική (narrative coaching) ως εργαλείο του ηγέτη για την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-02)Η Αφηγηματική Συμβουλευτική Υποβοήθηση αποτελεί ένα νέο, ανεξερεύνητο, μέχρι πρόσφατα, πεδίο στην επίλυση των συγκρούσεων στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Η παρούσα έρευνα βασίζεται σε αφηγήσεις προσωπικών ιστοριών και ... -
Το ελληνικό δημόσιο σχολείο ως μανθάνων οργανισμός και ο ρόλος του κριτικού στοχασμού των εκπαιδευτικών: Πραγματικότητα ή ουτοπία;
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-02)Η έννοια του μανθάνοντος οργανισμού έχει προσελκύσει έντονα το ενδιαφέρον θεωρητικών και επαγγελματιών τα τελευταία χρόνια. Εντούτοις, επικρατεί ακόμη διανοητική σύγχυση σχετικά με τη φύση και τη σημασία του «μανθάνοντος ... -
Η επιλογή στελεχών εκπαίδευσης στον λόγο των εκπονητών της εκπαιδευτικής πολιτικής (2006-2017)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-02)Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση του λόγου που κατά καιρούς έχουν παραγάγει οι εκπονητές της ελληνικής εκπαιδευτικής πολιτικής αναφορικά με το ρόλο και τη διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτικών στελεχών. Η εργασία ...