Browsing Μεταπτυχιακές Εργασίες ΠΜΣ «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης - Εκπαιδευτική Ηγεσία» by Subject "teachers"
Now showing items 1-20 of 23
-
Διερεύνηση απόψεων γονέων για ζητήματα επίλυσης συγκρούσεων με εκπαιδευτικούς στο σχολικό πλαίσιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)Ζώντας σε μια κοινωνία ανθρώπων ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή, επικοινωνία και αλληλεπίδραση, σε ένα πεδίο όπου οι ανθρώπινες συγκρούσεις είναι φυσιολογικές, αλλά και αναπόφευκτες. Η μελέτη των συγκρούσεων στους οργανισμούς ... -
Διερεύνηση της επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-11)Τις τελευταίες δεκαετίες η επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών μελετάται συστηματικά στο διεθνή χώρο, καθώς οι ίδιοι αποτελούν καθοριστικό παράγοντα ενός επιτυχημένου εκπαιδευτικού συστήματος. Για το λόγο αυτό ... -
Διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την υποστήριξη παιδιών που βιώνουν τραυματικά συμβάντα ζωής.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023)Λαμβάνοντας υπόψη το συγκείμενο της σύγχρονης πραγματικότητας, οι περιπτώσεις όπου ένα παιδί μπορεί να βιώσει τραυματικές εμπειρίες είναι πολύ συχνές (Παπαδάτου- Πάστου & Τουλουμάκου, 2020). Στο πλαίσιο αυτό οι εκπαιδευτικοί ... -
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τις συγκρούσεις στη Σχολική Μονάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται έντονη στροφή των ερευνών των επιστημόνων παγκοσμίως στη μελέτη των παραγόντων που ασκούν επιρροή στην αποτελεσματική λειτουργία του Σχολείου. Ένας από αυτούς είναι οι συγκρούσεις ... -
Εργασιακή ικανοποίηση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: η επιρροή των δημογραφικών χαρακτηριστικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Η παρούσα εργασία σχετίζεται με την εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η εργασιακή ικανοποίηση αποτελεί μια πολυδιάστατη έννοια που εκφράζει μια διαφορετική πραγματικότητα ... -
Η αποτελεσματικότητα του θεσμού της παράλληλης στήριξης: Απόψεις μετόχων των εκπαιδευτικών μονάδων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Σύμφωνα με την πρώτη αρχή του ευρωπαϊκού πυλώνα κοινωνικών δικαιωμάτων:«Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα σε ποιοτική και χωρίς αποκλεισμούς εκπαίδευση, κατάρτιση και διά βίου μάθηση προκειμένου να διατηρήσει και να αποκτήσει ... -
Η επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-02)Η παρούσα μελέτη ερευνά το σύνδρομο της επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο νομό της Φλώρινας, εξετάζοντας τις απόψεις 131 εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων από τους οποίους οι 77 ... -
Η επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού (ΕΕΠ) των ειδικών σχολείων Α/βαθμιας και Β/βαθμιας εκπαίδευσης κατά την διάρκεια της πανδημίας covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού θεωρείται ένα από τα πιο στρεσογόνα και καραδοκεί ο κίνδυνος της επαγγελματικής εξουθένωσης. Ο εκπαιδευτικός είναι επιφορτισμένος να αντεπεξέρχεται σε πολλές καθημερινές προκλήσεις και αυτό ... -
Η Επαγγελματική Εξουθένωση των Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Καστοριάς Λόγω της Οικονομικής Κρίσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018)Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει την επαγγελματική εξουθένωση και το άγχος που βιώνουν οι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης λόγω της οικονομικής κρίσης και της πιθανής αξιολόγησης. Ο πληθυσμός - στόχος ... -
Η Επαγγελματική Νοηματοδότηση των Ελλήνων εκπαιδευτικών: Παράγοντες διαμόρφωσης και ιδιαιτερότητες στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί το επίπεδο νοηματοδότησης των εκπαιδευτικών, αναδεικνύοντας παράλληλα τους παράγοντες εκείνους, που συμβάλλουν θετικά προς αυτή την κατεύθυνση. Ταυτόχρονα, ανιχνεύει το ... -
Η εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06)Τις τελευταίες δεκαετίες, η εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών ερευνάται συστηματικά σε όλο τον κόσμο. Η εργασιακή ικανοποίηση επηρεάζεται από κοινωνικούς, οργανωτικούς και θεσμικούς παράγοντες και αποτελεί έναν ... -
Η Εφαρμογή της Εξ Αποστάσεως εκπαίδευσης μέσω των ΤΠΕ στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα: Απόψεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Η παρούσα εργασία σχετίζεται με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση βασίζεται σε ολοκληρωμένα πληροφοριακά συστήματα σχεδιασμένα για την παροχή εκπαιδευτικών ... -
Η κατασκευή της επαγγελματικής ταυτότητας των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο λόγο τους για τη σχέση τους με το/τη διευθυντή/ντρια και τη σύνδεσή της με την αποτελεσματικότητά τους στο εκπαιδευτικό έργο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία, με σκοπό , τη μελέτη της ταυτότητας των εκπαιδευτικών στο λόγο τους σε σχέση με το διευθυντή , αντλεί θεωρητικά και μεθοδολογικά στοιχεία από το πλαίσιο της Κοινωνικής Ψυχολογίας του Λόγου. ... -
Η κατασκευή της ηθικής τάξης πραγμάτων στον λόγο των διευθυντών: Εξηγώντας την εμπειρία της πολυπλοκότητας των αξιών και των θεσμικών ρυθμίσεων στη σχολική καθημερινότητα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-10)Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να πραγματευτεί την έννοια της ηθικής και να αναδείξει την ποικιλία στους τρόπους με τους οποίους κατασκευάζεται η ηθική τάξη στον λόγο των διευθυντών σχολικών μονάδων, καθώς αυτοί μιλούν ... -
Η κατασκευή της ταυτότητας των διευθυντών δημοτικών σχολείων στον λόγο των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία, προκειμένου να μελετήσει την ταυτότητα των διευθυντών/τριών, αντλεί θεωρητικά και μεθοδολογικά από το πλαίσιο της Κοινωνικής Ψυχολογίας του Λόγου και των Οργανωσιακών Σπουδών με παρόμοιο ... -
Καινοτόμες Μέθοδοι Διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών: Διερεύνηση Απόψεων Εκπαιδευτικών Ιδιωτικών Οργανισμών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-06)Η έννοια της καινοτομίας περιλαμβάνει την υλοποίηση νέων ή βελτιωμένων προϊόντων, υπηρεσιών, διαδικασιών ή ακόμη και μεθόδων. Πιο συγκεκριμένα, στον τομέα της εκπαίδευσης, η καινοτομία περιγράφεται ως παρέμβαση η οποία ... -
Κίνητρα για την εφαρμογή εκπαιδευτικών καινοτομιών και διαστάσεις της επαγγελματικής ταυτότητας των εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία διερεύνησε τα κίνητρα των εκπαιδευτικών για την εφαρμογή εκπαιδευτικών καινοτομιών καθώς και τις αντιλήψεις τους γύρω από διαστάσεις της επαγγελματικής τους ταυτότητας όπως η εργασιακή ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την τεχνολογική ηγεσία στο σχολείο: Αξιολόγηση και προσδοκίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την τεχνολογική ηγεσία στο σχολείο: Αξιολόγηση και προσδοκίες» απέβλεπε στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ... -
Οι εκπαιδευτικοί μιλούν για την καινοτομία στη σχολική καθημερινότητα: Μια μελέτη στο πλαίσιο της κοινωνικής ψυχολογίας του λόγου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)Η συγκεκριμένη εργασία μελετάει τους τρόπους που οι εκπαιδευτικοί κατανοούν την έννοια της καινοτομίας στη σχολική καθημερινότητα και την εκπαιδευτική διαδικασία. Σε αρχικό στάδιο, αναλύεται η έννοια της επικοινωνίας και ... -
Οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης περιγράφουν της συναισθηματική πλευρά της εμπειρίας της οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής καθημερινότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη καταγραφή και την ανάλυση της υποκειμενικής εμπειρίας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα συναισθήματά τους καθώς αυτοί αλληλεπιδρούν με τους συναδέλφους ...