Browsing by Title
Now showing items 603-622 of 4594
-
Απόψεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και την υποβοήθηση της διδασκαλίας μαθητών με προβλήματα όρασης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-06)Η παρούσα εργασία μελετά τις στάσεις και τις απόψεις των ειδικών παιδαγωγών σχετικά με την υποστήριξη των μαθητών με προβλήματα όρασης μέσω των νέων τεχνολογιών. Στη σύγχρονη εποχή η αλματώδης ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών πληροφορικής για το πέρασμα από περιβάλλοντα προγραμματισμού με μπλοκ στην “Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον” και την “Python”
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Δ.Π.Μ.Σ. Προηγμένες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπηρεσίες., 2023-02-14)Βρισκόμαστε στον 21ο αιώνα και η τεχνολογία συνεχίζει να αναπτύσσεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς αλλάζοντας την καθημερινότητα μας. Οι μαθητές για να μπορέσουν να επιτύχουν θα πρέπει να έχουν μια σειρά από δεξιότητες, όπως ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη λειτουργία των τάξεων υποδοχής στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-03)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τον τρόπο λειτουργίας και την αποτελεσματικότητα των τάξεων υποδοχής για τους μετανάστες μαθητές των ελληνικών δημόσιων δημοτικών σχολείων, σύμφωνα με τις στάσεις και ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη συμπερίληψη μαθητών/τριών με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού στο γενικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-12)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τις απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με το θεσμό της συμπερίληψης μαθητών/τριών με κάποια Διαταραχή στο Φάσμα του Αυτισμού (ΔΑΦ). Οι απόψεις των εκπαιδευτικών ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την αξιολογησή τους από τους επιθεωρητές τη δεκαετία του 1970
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-02)Το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την αξιολόγηση τους από τους επιθεωρητές την δεκαετία του 1970 όντας ένα θέμα που έχει ... -
Απόψεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την Έμφυλη Βία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2022)Ως έμφυλη βία ορίζεται η οποιαδήποτε κακοποιητική πράξη η οποία ασκείται σε ένα άτομο λόγω του κοινωνικού ή βιολογικού του φύλου με κύριο αποδέκτη το γυναικείο φύλο. Η έμφυλη βία δεν έχει χωροταξικά όρια, ως εκ τούτου ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την φοίτηση παιδιών με νοητική αναπηρία σε τάξεις συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στους Νομούς Ημαθίας και Θεσσαλονίκης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Περίληψη Η παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την φοίτηση παιδιών με νοητική αναπηρία σε τάξεις συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Μελετήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη χρήση της διαλέκτου στην εκπαίδευση: Η περίπτωση της κρητικής διαλέκτου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)Η παρούσα εργασία, επικεντρώνεται στο να αντλήσει την επικρατούσα άποψη και στάση των εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση της κρητικής διαλέκτου τόσο από τους ίδιους όσο και από τους μαθητές τους κατά τη διδακτική και ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής του Νομού Φλώρινας για την επίδραση των καιρικών συνθηκών στη διδακτική διαδικασία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2014-12-10)Η Φυσική Αγωγή αποτελεί ένα από τα πιο ευεπηρέαστα διδακτικά αντικείμενα του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών. Η ανάγκη ύπαρξης συγκεκριμένων προδιαγραφών για την υλοποίηση του μαθήματος δημιουργεί συγκεκριμένες προκλήσεις ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών ως προς την αποτελεσματικότητα του θεσμού της παράλληλης στήριξης στην κοινωνικοποίηση μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος: η περίπτωση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-06)Η παρούσα έρευνα στοχεύει στην ανίχνευση των απόψεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την επίτευξη της κοινωνικοποίησης μαθητών με Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ). Ειδικότερα, στην έρευνα συμμετέχουν 108 ... -
Απόψεις Ελληνίδων Νηπιαγωγών για την εργασία τους. Επαγγελματισμός ή προλεταριοποίηση της εργασίας;
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η καταγραφή της αντίληψης των εκπαιδευτικών-νηπιαγωγών για την εργασία τους ως επαγγέλματος ή αποξένωσης από την παραγωγική διαδικασία. Η έρευνα περιλαμβάνει ερωτηματολόγιο με ... -
Απόψεις καθηγητών Μαθηματικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη διδασκαλία και την εκπαιδευτική συμπερίληψη μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες: Σύγκριση με τις απόψεις καθηγητών άλλων ειδικοτήτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)Η παρούσα μελέτη σχεδιάστηκε για να διερευνηθούν οι διδακτικές επιλογές των καθηγητών Μαθηματικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ο βαθμός, με τον οποίο εντάσσουν στη διδασκαλία τους πρακτικές που ωφελούν τους μαθητές με ... -
Απόψεις και Πρακτικές Εκπαιδευτικών αναφορικά με την εκπαιδευτική διαχείριση μαθητών Ρομά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Πολλαπλά κοινωνικά και θεσμικά ζητήματα συμβάλλουν στον αποκλεισμό των παιδιών Ρομά από την εκπαίδευση. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των Ρομά όσον αφορά τη γλώσσα, την ενδυμασία, καθώς και ένα σύνολο ηθών, εθίμων, ... -
Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών β/θμιας εκπαίδευσης του ν. Πιερίας για την αξιοποίηση των εκπαιδευτικών επισκέψεων σε μουσεία, μνημεία και ιστορικούς χώρους για το μάθημα της ιστορίας: ποιοτική έρευνα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-06)Η συγκεκριμένη εργασία αφορά τη διερεύνηση αντιλήψεων και πρακτικών εκπαιδευτικών Β/θμιας στο νομό Πιερίας για την αξιοποίηση ιστορικών χώρων, μνημείων και μουσείων στο μάθημα της Ιστορίας, στην ιστορική κατανόηση πιο ... -
Απόψεις και προτάσεις πολιτών της Φλώρινας για τη βιωσιμότητα του τόπου τους/της περιοχής τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-03)Η παρούσα εργασία προσεγγίζει το ζήτημα των απόψεων και προτάσεων πολιτών του Δήμου Φλώρινας για τη βιωσιμότητα του τόπου τους. Μετά τη βιβλιογραφική ανασκόπηση του θέματος της αειφόρου ανάπτυξης, της αστικής βιωσιμότητας ... -
Απόψεις και προτάσεις των νηπιαγωγών για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-05)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αλλαγή στον τομέα της εκπαίδευσης στον ελληνικό χώρο. Νέοι τρόποι διδασκαλίας εμφανίζονται στο προσκήνιο, η δασκαλοκεντρική προσέγγιση καταρρίπτεται και στο επίκεντρο της διδασκαλίας πλέον ... -
Απόψεις και στάσεις των νέων για την σεξουαλική παρενόχληση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-05)Στόχος της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση των απόψεων και των στάσεων των νέων που διανύουν την περίοδο της αναδυόμενης ενηλικίωσης ως προς το ζήτημα της σεξουαλικής παρενόχλησης. Το δείγμα αποτελούταν από 75 άνδρες, ... -
Απόψεις κωφών και βαρήκοων φοιτητών σχετικά με την ένταξή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-06-17)Η σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα επιτάσσει την ανάδειξη και μελέτη θεμάτων που αφορούν στην πρόσβαση των κωφών και βαρήκοων φοιτητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των ... -
Απόψεις νηπιαγωγών ειδικής αγωγής και ειδικού προσωπικού σχετικά με τα προγράμματα ειδικών δεξιοτήτων στο ειδικό νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Οι κοινωνικές δεξιότητες αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ειδικής αγωγής το οποίο πολλές φορές παραλείπεται από τα εκπαιδευτικά προγράμματα. Είναι συχνό φαινόμενο να επικεντρώνεται η εκπαίδευση των παιδιών με Ειδικές ... -
Απόψεις τελειοφοίτων εκπαιδευτικών για τη σημασία της παρατήρησης και του αναστοχασμού κατά την ανάληψη του εκπαιδευτικού έργου στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-05)Η παρούσα εργασία διερευνά τις απόψεις των υποψήφιων εκπαιδευτικών για την αξία της παρατήρησης και του αναστοχασμού στην οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, στο πλαίσιο της Πρακτικής τους Άσκησης καθώς και τις απόψεις ...