Browsing Μεταπτυχιακές Εργασίες ΠΜΣ «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης - Εκπαιδευτική Ηγεσία» by Title
Now showing items 143-162 of 187
-
Ο σχολικός εκφοβισμός ως οργανωσιακό ζήτημα: Κατασκευές στον λόγο των εκπαιδευτικών του Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-02)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η χαρτογράφηση των απόψεων των εκπαιδευτικών του Δημοτικού για την οργανωσιακή πλευρά του σχολικού εκφοβισμού ως λόγου. Αντλεί το θεωρητικό και μεθοδολογικό της προσανατολισμό από την ... -
Οι αντιλήψεις γονέων παιδιών δημοτικού σχολείου για την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας covid-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-06)Η εκδήλωση της πανδημικής κρίσης της Covid 19 το Μάρτιο του 2020 είχε ως αποτέλεσμα η καθημερινότητα των ατόμων να εισέλθει σε μία νέα, πρωτόγνωρη πραγματικότητα. Οι περιορισμοί που επιβάλλονταν για την αναχαίτιση της ... -
Οι απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας κατά την διάρκεια εφαρμογής της επείγουσας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Είναι εφικτή η μετάβαση προς ένα οργανωμένο πλαίσιο διαδικτυακής μάθησης που θα υποστηρίζει την διδασκαλία στην τάξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-01)Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας τους κατά τη διάρκεια της εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας στην περίοδο της ... -
Οι απόψεις των γονέων για το ολοήμερο νηπιαγωγείο και το ολοήμερο δημοτικό σχολείο: Μια συγκριτική προσέγγιση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-02)Στην σημερινή εποχή γίνεται διαρκώς δημόσια συζήτηση σχετικά με την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Στο πλαίσιο αυτό, η έρευνα που εκπονήσαμε και παρουσιάζουμε πραγματεύεται τις απόψεις των γονέων ... -
Οι απόψεις των Διευθυντών Α/θμιας Εκπαίδευσης, σχετικά με την ενσωμάτωση των προσφύγων στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)Την τελευταία τετραετία (2016-2020), οι ελληνικές εκπαιδευτικές μονάδες μετά τη μεγάλη εισροή μεταναστευτικών πληθυσμών στη χώρα, έχουν έρθει αντιμέτωπες με την πρόκληση της υποδοχής και ένταξης σημαντικού αριθμού παιδιών ... -
Οι απόψεις των Διευθυντών Α/θμιας Εκπαίδευσης, σχετικά με την ενσωμάτωση των προσφύγων στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)Την τελευταία τετραετία (2016-2020), οι ελληνικές εκπαιδευτικές μονάδες μετά τη μεγάλη εισροή μεταναστευτικών πληθυσμών στη χώρα, έχουν έρθει αντιμέτωπες με την πρόκληση της υποδοχής και ένταξης σημαντικού αριθμού παιδιών ... -
Οι απόψεις των διευθυντών και των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα προγράμματα συνεκπαίδευσης με σχολεία ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-02)Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, το εκπαιδευτικό σύστημα καλείται να καλύψει τις εκπαιδευτικές ανάγκες όλων των μαθητών. Σε αυτό συμβάλλει καθοριστικά και η φιλοσοφία της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, μέσω της οποίας εξασφαλίζεται ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την τεχνολογική ηγεσία στο σχολείο: Αξιολόγηση και προσδοκίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την τεχνολογική ηγεσία στο σχολείο: Αξιολόγηση και προσδοκίες» απέβλεπε στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τον ρόλο της παιδαγωγικής και διδακτικής κατάρτισης και της πρακτικής άσκησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-06)Περίληψη Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά τον ρόλο της παιδαγωγικής και διδακτικής κατάρτισης και της πρακτικής άσκησης. Πιο ... -
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Σ Ο.Α.Ε.Δ. για τον θεσμό του μέντορα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-06)Οι νεότερες εξελίξεις στην εκπαίδευση δημιουργούν πολλαπλές απαιτήσεις από τους ανθρώπους που τη στελεχώνουν, είτε πρόκειται για διευθυντές, είτε για εκπαιδευτικούς. Αναμφισβήτητα, η Διοίκηση των εκπαιδευτικών δομών, ... -
Οι απόψεις των νηπιαγωγών για την καινοτόμα πιλοτική εισαγωγή των δράσεων «Εργαστήρια Δεξιοτήτων & δημιουργικής ενασχόλησης των μαθητών με την Αγγλική γλώσσα»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-07)Περίληψη Η πιλοτική εισαγωγή των δράσεων «Εργαστήρια Δεξιοτήτων & δημιουργικής ενασχόλησης των μαθητών με την Αγγλική γλώσσα» στην προσχολική εκπαίδευση της Ελλάδας (Ν.4692/2020) ως καινοτόμα δράση παρουσιάζει έντονο ... -
Οι εκπαιδευτικοί μιλούν για τη «σιωπή» και τη «φωνή» στο σχολείο ως χώρο εργασίας: Μια μελέτη στο πλαίσιο της κοινωνικής ψυχολογίας του λόγου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)Στην παρούσα διπλωματική, γίνεται προσπάθεια διερεύνησης των λόγων αλλά και των αποτελεσμάτων των φαινομένων «οργανωσιακής σιωπής και φωνής» από τους εκπαιδευτικούς. Για τον λόγο αυτό, αναγκαία θεωρείται η χρήση του ... -
Οι εκπαιδευτικοί μιλούν για την καινοτομία στη σχολική καθημερινότητα: Μια μελέτη στο πλαίσιο της κοινωνικής ψυχολογίας του λόγου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)Η συγκεκριμένη εργασία μελετάει τους τρόπους που οι εκπαιδευτικοί κατανοούν την έννοια της καινοτομίας στη σχολική καθημερινότητα και την εκπαιδευτική διαδικασία. Σε αρχικό στάδιο, αναλύεται η έννοια της επικοινωνίας και ... -
Οι εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης απέναντι στην πρόκληση της καινοτομίας. Η περίπτωση των σχεδίων δράσης για την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-05)Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο αποτελεί μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού. Τα παιδιά εγκαταλείπουν την μικρή κοινωνία του νηπιαγωγείου για να γίνουν μέλη μιας μεγαλύτερης ... -
Οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης περιγράφουν της συναισθηματική πλευρά της εμπειρίας της οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής καθημερινότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη καταγραφή και την ανάλυση της υποκειμενικής εμπειρίας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τα συναισθήματά τους καθώς αυτοί αλληλεπιδρούν με τους συναδέλφους ... -
Οι εκπαιδευτικοί των Επαγγελματικών Λυκείων μιλούν για το σχολικό κλίμα: Μια μελέτη στο πλαίσιο της Κοινωνικής Ψυχολογίας του Λόγου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-02)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη του λόγου των εκπαιδευτικών των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό κλίμα. Ειδικότερα, γίνεται διερεύνηση για το πώς κατασκευάζουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑ.Λ. ... -
Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στη σχολική καθημερινότητα όπως τις βιώνουν οι διευθυντές δημοτικών σχολείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)Η παρούσα ερευνητική μελέτη αποσκοπεί στο να μελετήσει τις επιπτώσεις που έχει επιφέρει η οικονομική κρίση στην εκπαίδευση καθώς και να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους οι Διευθυντές/ριες προσπαθούν να αντιμετωπίσουν ... -
Οι λογοδοτήσεις για τη σχέση με τον/την διευθυντή/-τρια του σχολείου στον λόγο των αναπληρωτών/ριών εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-02)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να διερευνήσει τον λόγο των αναπληρωτών/τριών εκπαιδευτικών σχετικά με τη σχέση τους με τον/τη διευθυντή/ρια του σχολείου. Όπως θα τεκμηριωθεί στη βιβλιογραφική ανασκόπηση παρακάτω, παρά το ... -
Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας για την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα σχολεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Είναι εμφανές ότι κατά τη διάρκεια αυτής της χιλιετίας η άνοδος της ψηφιακής εποχής δημιούργησε μεγάλες ευκαιρίες για τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να συνδεθούν μεταξύ τους και να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα ... -
Οργανωσιακή Δέσμευση και Επαγγελματική Ικανοποίηση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Απόψεις εκπαιδευτικών Δήμου Εορδαίας Κοζάνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Το ζήτημα της οργανωσιακής δέσμευσης και επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών βρίσκεται στο επίκεντρο πολλών ερευνών. Θεωρείται ότι συναρτάται άμεσα με την αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών λειτουργών και άρα ...